Godnatt!

Vet att det inte ens va en timme sedan jag skrev, men tänkte bara säga godnatt på er och så skriver jag när jag vaknar imorgon. 
Förresten kan jag ge er resten av veckans planer så ni vet vad för något som kommer skrivas... eller näää ni får bara se morgon dagens annars är de inge kul ;).


Imorgon kommer jag ta med mig system kameran, det är nämligen så att jag och min pojk ska åka till järnvägsmuset, har inte vart där sedan jag va liten och det är gratis så why not?
Vi ska dessutom åka ett gamalt tåg fram till själva muset från station :) 

Nå väl nu ska jag kolla på TV och mr V ;);) haha nejdå Victor ska ha datorn. 
Puss på er så länge :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0