Home sweet home eller?

Kom hem för ett tag sedan, käka lite och bytte om till mjukiskläder, och umgicks lite med min älskade bror.

Det tar ju en kvart att åka till Hofors centrum ifrån Långshyttan, ( i Hofors centrum går bussen ifrån)
Sedan buss turen tar 1timme och 15min. Sedan vänta jag på min buss till lilla skutskär i 15 min och sedan tog sjävla den resan 30 minuter. Så att ta mig hem i från mig till min bästavän tar det totalt 2timmar :)

Men det gör inget för mig, jag är van att resa ett tag över allt här i världen :) . 

Väl på buss resan satt en viss person som jag ba kände inte nu på. HAHA nog pratat om de :) 

På något sätt när jag alltid kommer hem, så känner jag bara att jag är klar med att bo här. 
Samma gammla visa dag ut och dag in, med en familj på 4 personer och 1 hund som vart med om tragiska saker när han va liten så han har blivit knäpp och gammal sur gubbe. 
Så lugn hus kan jag ju inte kalla det, man får knappt va i fred någonsans förutom på natten när alla sover. Vilket ha gjort mig till en natt människa ifall ni ville veta det?... Nej nu blev det ett långt och tråkigt även konstigt inlägg skriver sen :) 

Bjuder på en bild på mig och min underbara lilla kusin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0