Torsdagen den 12 juli


Hej på er allesammans!

har inte blogga för en nu si så där kvälls tid för att vakna sent och sedan inte känt mig så där jätte pigg idag.
Sedan ett litet  + på de, så har jag bråka med 2st som heter ''Ola'' och ''Berit'' ( vi säger att dom heter så)
 Varför jag har bråka med ''Ola'' och ''Berit är för dom går mig på närverna och trycker på varje liten punkt jag har, dessutom tjatar om jag tagit mina tabletter mot min adhd, för jag får tydligen inte vara arg som en normal människa får. 

Nå väl tog lite bilder när jag och Victor laga mat, så ni kan få kika på dom så åter kommer jag :)
 


Victor steker köttfärs

Mäster foto på gurker hehe

Taco babe jammi jammi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0